• Kako naručiti
  • Dostava i plaćanje
  • Reklamacija
  • Politika privatnosti
  • Uslovi korištenja
  • Sigurnost
  • Kontakt informacije

Reklamacija i garancija proizvoda

Za sve proizvode brendova Gorenje, Makita, DeWalt, Tesy, Einhell, Tesla, Sony, Kärcher, Samsung, Bosch, Ferro, Vivax, Beko, i Festa, garancija se primjenjuje u skladu s uvjetima koje je postavio proizvođač. Specifične informacije o trajanju garancije i uvjetima garancije za pojedini proizvod možete pronaći na službenim stranicama proizvođača ili kontaktiranjem naše službe za korisnike.

Za sve ostale proizvode, koji su dostupni na webshopu BM Company d.o.o. Živinice, moguće je podnijeti reklamaciju do 2 sata od trenutka prijema pošiljke. Reklamacije se mogu prijaviti putem Viber aplikacije ili pozivom na broj telefona:  061 030 005.

Sve troškove povezane s reklamacijom, uključujući troškove povrata i zamjene proizvoda, snosi BM Company d.o.o. Živinice. Naš cilj je osigurati zadovoljstvo naših kupaca te ćemo se potruditi da sve reklamacije budu riješene brzo i efikasno.

Za bilo kakva dodatna pitanja ili informacije, naš tim za podršku korisnicima je na raspolaganju.